تماس با دکتر پویان نادری افشار فوق تخصص درد

DrPouyan-بهترین-دکتر-فوق-تخصص-و-متخصص-کنترل-و-درمان-درد-مزمن-کمر-و-گردن-ستون-فقرات-و-مداوای-سردرهای-خوشه-ای-و-میگرن-بدون-جراحی-Naderi-Afshar

فوق تخصص درد کیست؟ دکتر متخصص درد، پزشکی است که در تشخیص و درمان افرادی که از درد رنج می برند، مهارت و دانش تخصصی دارد. پزشک درد برنامه درمانی برای تسکین، کاهش یا کنترل و مدیریت درد بیماران در نظر می‌گیرد. همچنین به بیماران کمک می‌کند تا بدون نیاز به عمل جراحی یا نیاز مداوم به مصرف دارو، به فعالیت‌های روزمره خود بازگردند و شاهد تسکین درد خود باشند و بتواند در کاهش درد خود مدیریت داشته باشند.

درمان انواع دردهای مزمن

بطور معمول دکتر درد توانایی درمان انواع دردهای مزمن را دارد. این بیماری های شامل موارد زیر است.

• درمان دیسک و تنگی کانال نخاع کمر و گردن بدون جراحی
  • درمان بدون بیهوشی دیسک کمر با لیزر و RF
  • درمان دیسک گردن با لیزر و RF بدون جراحی
  • درمان دردهای مزمن شانه
  • کنترل دردهای مفصل آرنج
  • مداوای درد بیماری زونا
  • درمان درد صورت ناشی از عصب سه قلو
  • درمان آرتروز زانو بدون جراحی (تزریق ژل، اوزون، PRP) و انجام RF اعصاب زانو
  • درمان سردردهای میگرن و خوشه ای
  • کنترل دردهای ناشی از سرطان
  • کنترل و مدیریت درد بعد از جراحی
  • مدیریت درد پس از ضربه
  • درد ناشی از آرتریت (التهاب مفصلی)
  • درد نوروژنیک (درد ناشی از آسیب عصبی)
  • درد روان‌زاد (دردی که ناشی از بیماری، آسیب جسمی یا آسیب عصبی نیست)

معرفی رشته دکتر متخصص درد

افرادی که به صورت دانشگاهی و آکادمیک دوره تحصیلی درد را گذرانده باشند پزشک متخصص درد تلقی می شوند. فارغ التحصیلان  این رشته با همکاری بقیه رشته های طبی اقدام به شناسایی مدیریت و درمان دردهای حاد و مزمن می پردازند. دکتر پویان نادری افشار،  یکی از بهترین فوق تخصص های درد در ایران می باشند که در درمان انواع دردهای ذکر شده تجربه و تبحر دارند.

DrPouyan-بهترین-دکتر-فوق-تخصص-کنترل-و-درمان-درد-مزمن-کمر-و-گردن-ستون-فقرات-سردرد-زانو-بدون-جراحی-در-اصفهان-Naderi-Afshar

فعالیت کلینیک های درد در مرکز شهر اصفهان و تهران بدین صورت است که درمان بیماری ها به کمک روش های جدید غیر تهاجمی و کم تهاجمی علم پزشکی می پردازند. گاهی اواقات درمان درد بیماران  طی چند مرحله انجام می گیرد و هزینه های درمانی، همچنین عوارض این گونه روش ها بسیار کمتر خواهد شد.

روش های درمانی در کلینیک خوب درمان درد بدین صورت است که درمان با سلول های بنیادی یا ارتوکین تراپی، تزریق ژل، ازن تراپی، PRP، درمان درد با دستگاه رادیوفرکانسی یا RF و درمان با لیزر یا دستگاه PLDD انجام می پذیرد که بسته به نوع درد بیمار، یک یا چند مورد توسط دکتر خوب کنترل درد انتخاب می شود.

فرم ارتباط با دکتر درد